Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חכ שירלי פינטו - שירלי פינטו ימינה / N12 - גורמים בימינה: בנט בדרך לממשלת / גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף.

חכ שירלי פינטו צייצה הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: חברת הכנסת שירלי פינטו האשימה את יור האופוזיציה, נתניהו, בהסתה לרצח רבין, וזאת נגד עמדת יור מפלגתה וראש הממשלה בנט שאמר כי הטענות על ההסתה . גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע .

חכ שירלי פינטו (32) מרמת גן, נשואה למייקל קדוש ואם לנבות בן השנתיים וחצי, נולדה חירשת להורים חירשים בקרית ביאליק. שירלי פינטו ימינ×
שירלי פינטו ימינ×" / N12 - ×'ורמים ×'ימינ×": ×'נט ×'×"רך לממשלת from www.srugim.co.il
הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה: נאום הבכורה של חכ שירלי פינטו בשפת הסימנים (צילום: חכ שירלי פינטו צייצה הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: גילגלו אותי מכל המדרגות, מצאתי את עצמי בסבך . גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. שדרן רדיו גלי ישראל תקף את חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, בתגובה לציוץ בו כתבה כי נתניהו היה מסית וגם כעת מסית:

גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף.

חכ שירלי פינטו צייצה הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. שדרן רדיו גלי ישראל תקף את חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, בתגובה לציוץ בו כתבה כי נתניהו היה מסית וגם כעת מסית: בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה: נאום הבכורה של חכ שירלי פינטו בשפת הסימנים (צילום: חכ שירלי פינטו (32) מרמת גן, נשואה למייקל קדוש ואם לנבות בן השנתיים וחצי, נולדה חירשת להורים חירשים בקרית ביאליק. פינטו, בעלת מוגבלות שמיעה, אמרה כי 73 שנה המדינה לא מצליחה לתת. ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . חברת הכנסת שירלי פינטו האשימה את יור האופוזיציה, נתניהו, בהסתה לרצח רבין, וזאת נגד עמדת יור מפלגתה וראש הממשלה בנט שאמר כי הטענות על ההסתה . גילגלו אותי מכל המדרגות, מצאתי את עצמי בסבך . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה.

בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה: ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף.

הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . שירלי פינטו : על כן, ×'ימים אלו מו×'יל×
שירלי פינטו : על כן, ×'ימים אלו מו×'יל×" שירלי פינטו מיזם from img.ice.co.il
חכ שירלי פינטו (32) מרמת גן, נשואה למייקל קדוש ואם לנבות בן השנתיים וחצי, נולדה חירשת להורים חירשים בקרית ביאליק. פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . שדרן רדיו גלי ישראל תקף את חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, בתגובה לציוץ בו כתבה כי נתניהו היה מסית וגם כעת מסית: גילגלו אותי מכל המדרגות, מצאתי את עצמי בסבך . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה: ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע .

שדרן רדיו גלי ישראל תקף את חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, בתגובה לציוץ בו כתבה כי נתניהו היה מסית וגם כעת מסית:

פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. שדרן רדיו גלי ישראל תקף את חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, בתגובה לציוץ בו כתבה כי נתניהו היה מסית וגם כעת מסית: נאום הבכורה של חכ שירלי פינטו בשפת הסימנים (צילום: פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . חכ שירלי פינטו צייצה הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: חברת הכנסת שירלי פינטו האשימה את יור האופוזיציה, נתניהו, בהסתה לרצח רבין, וזאת נגד עמדת יור מפלגתה וראש הממשלה בנט שאמר כי הטענות על ההסתה . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . גילגלו אותי מכל המדרגות, מצאתי את עצמי בסבך . חכ שירלי פינטו (32) מרמת גן, נשואה למייקל קדוש ואם לנבות בן השנתיים וחצי, נולדה חירשת להורים חירשים בקרית ביאליק. פינטו, בעלת מוגבלות שמיעה, אמרה כי 73 שנה המדינה לא מצליחה לתת. בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה:

פינטו, בעלת מוגבלות שמיעה, אמרה כי 73 שנה המדינה לא מצליחה לתת. גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה:

בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה: שירלי פינטו ימינ×
שירלי פינטו ימינ×" / N12 - ×'ורמים ×'ימינ×": ×'נט ×'×"רך לממשלת from www.rtgs.co.il
חכ שירלי פינטו צייצה הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . פינטו, בעלת מוגבלות שמיעה, אמרה כי 73 שנה המדינה לא מצליחה לתת. בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה: פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . גילגלו אותי מכל המדרגות, מצאתי את עצמי בסבך . חברת הכנסת שירלי פינטו האשימה את יור האופוזיציה, נתניהו, בהסתה לרצח רבין, וזאת נגד עמדת יור מפלגתה וראש הממשלה בנט שאמר כי הטענות על ההסתה . גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף.

גילגלו אותי מכל המדרגות, מצאתי את עצמי בסבך .

פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . שדרן רדיו גלי ישראל תקף את חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, בתגובה לציוץ בו כתבה כי נתניהו היה מסית וגם כעת מסית: בנאום הבכורה שלה בכנסת, אמרה החכית מימינה: ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . גילגלו אותי מכל המדרגות, מצאתי את עצמי בסבך . חכ שירלי פינטו צייצה הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. פינטו, בעלת מוגבלות שמיעה, אמרה כי 73 שנה המדינה לא מצליחה לתת. נאום הבכורה של חכ שירלי פינטו בשפת הסימנים (צילום: היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. חברת הכנסת שירלי פינטו האשימה את יור האופוזיציה, נתניהו, בהסתה לרצח רבין, וזאת נגד עמדת יור מפלגתה וראש הממשלה בנט שאמר כי הטענות על ההסתה . גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף.

חכ שירלי פינטו - שירלי פינטו ימינ×" / N12 - ×'ורמים ×'ימינ×": ×'נט ×'×"רך לממשלת / גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף.. הציוץ שכתבה אתמול חכ שירלי פינטו ממפלגת ימינה, בו כינתה את יור האופוזיציה, בנימין נתניהו, מסית, עורר עליה ביקורת רבה, אך היום (שלישי) . חכ שירלי פינטו צייצה הערב (ב') בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות.

ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע  שירלי פינטו. חכ שירלי פינטו (32) מרמת גן, נשואה למייקל קדוש ואם לנבות בן השנתיים וחצי, נולדה חירשת להורים חירשים בקרית ביאליק.